لحظات زیبا لحظات زیبا

 
لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 714
بازدید کل : 53075
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



10 شگفتی زمین‌شناسی که تابحال ندیده‌اید!!


3. حفره بزرگ آبی رنگ  (بلیز)
 



  

این حفره در 100 كیلومتری خاك اصلی بیرون از بلیز قرار دارد. یك حفره تقریباً مدور بزرگ از این سر تا آن سرش حدوداً 400 متر است. این حفره در رده حیرت آور ترین سایتهای شیرجه است كه بر روی زمین قرار دارد. عمق آب در داخل این حفره 145 متر  و رنگ آب عمیق این حفره به دلیل همین عمق زیاد آب می‌باشد.

4. غار كریستالی هیولاها (مكزیكو)
 

  


 

در غاری در جنوب مكزیكو ژرفا و عمق را می‌توان مشاهده كرد این كریستالها در غاری طبیعی تشكیل شده اند كه بطور كلی محصور در بستر سنگی است. بستر زمین پر از كریستالهایی به بلندی درخت كاج در شكل و گاهی بلند در شكلها و فرمهای گوناگون به رنگهای نقره ای و طلایی مات می‌باشند. غار كریستالی در بین همان توده های سنگ آهكی یافت شده كه میزبان توده های كانی نقره – روی – مس كه توسط معدن استخراج شده است می‌باشد و احتمالاً توسط همان جریانهای ناقل گرمایی حل شده اند كه موجب رسوب فلزات با سنگ گچی كه در حین مراحل كاهشی كانی شدن به حالت كریستالی درآمده اند شده است.  

5. چشم صحرا (موریتانی)
 

  


 

این شكل طبیعی حیرت آور واقع درموریتانی در جنوب غربی بیابان ساهارا  با قطر 30 مایل (هر مایل 1600 متر است) انقدر بزرگ است كه از فضا هم قابل مشاهده می‌باشد. این پدیده كه چشم صحرا نام گرفته است گمان می‌رفت كه بر اثر برخورد شهاب سنگ به زمین ایجاد شده باشد اما باور امروزه زمین شناسان بر آن است كه این پدیده محصول فرسایش است اما دلیل دایره ای بودن آن هنوز رازیست كه بر همگان پوشیده مانده است.

6. غار دریاچه آبی رنگ (برزیل)
 




 

منطقه Mato Grosso do Sul در برزیل (خصوصا شهر آرام Bonito)  به وجود تعداد زیادی دریاچه زیر زمینی شگفت انگیز چون: Gruta do Lago Azul ,  Gruta do Mimoso,  Aquأ،rio Natural می‌نازد. Gruta do Lago Azul مشهور (غار دریاچه آبی رنگ) یك اثر تاریخی طبیعی است كه داخلش توسط استالاكتیت و استالاگمیت  و یك دریاچه آبی بزرگ و شگفت انگیز ساخته شده است. اما زیبایی دریاچه بر تاثیر گذاری این غار بیشتر مدیون زیبایی دریاچه داخل آن است.. این پدیده از سازندهای زمین شناسی  بسیار متنوعی برخوردار است اما رنگ آبی تیره داخل دریاچه بر زیبایی آن افزوده است.

7. گذرهای غول پیكر (ایرلند)
 




 

این پدیده منطقه ای با 40 هزار ستون بازالتی متصل به هم است كه نتیجه یك فوران آتشفشانی قدیمی‌ بوده و درساحل شمال شرقی ایرلند شمالی قرار دارد. شكل اكثر ستونها شكلی شش ضلعی دارند اما بعضی از ستونها 4، 5، 7 یا 8 وجه دارند. ارتفاع بلندترین ستون در حدود 12 متر است  و در بعضی از قسمتها ضخامت گدازه های جامد شده 28 متر می‌باشد. بر طبق نظر سنجی سال 2005 از خوانندگان رادیو تایمز چهارمین پدیده طبیعی شگفت انگیز  واقع درپادشاهی انگلستان می‌باشد.

8. دروازه جهنم (تركمنستان)
 

  


 

نامی‌كه افراد محلی برای این مكان گذارده اند دروازه جهنم می‌باشد. این مكان در نزدیكی شهر كوچك درواز (Darvaz ) در تركمنستان می‌باشد. 35 سال قبل زمانی كه زمین شناسان برای استخراج گاز در حال حفاری بودند به طور ناگهانی غاری زیر زمینی پیدا كردند  كه بسیار بزرگ بود، همه سایت حفاری با همه تجهیزات شروع به حفاری نمودند. كسی جرات نداشت كه وارد غار شود زیرا كه غار مملو از گاز بود بنابراین آنها غار را آتش زدند تا هیچ گاز سمی‌ نتواند از حفره خارج شود. از آن زمان به بعد این غار در حال سوختن می‌باشد. كسی نمی‌داند كه در طی این سالها چند هزار تن گاز سوخته است اما به نظر می‌آید كه بی نهایت باشد.  

9. صخره موجی (استرالیا)
 


صخره موجی یك سازه سنگی طبیعی است كه در غرب استرالیا واقع شده است. نام این پدیده از این حقیقت كه شكلی شبیه یك موج باند اقیانوس شكن دارد گرفته شده است. برون زاد این پدیده شامل چندین هكتار می‌باشد. قسمت موج صخره دارای 15 متر ارتفاع و 110 متر طول می‌باشد یك وجه از این پدیده كه به ندرت در عكسها به تصویر كشیده می‌شود دیوار حائل و محافظ از نیمه بالایی صخره می‌باشد. این دیواره دارای لبه هایی است كه اجازه می‌دهد آب باران در یك سد جمع گردد. این سد در سال 1951 توسط سازمان كارهای ساختمانی دولتی ساخته شد.

10. تپه های شكلات (فیلیپین)
 

  


 

در شهر بوهول (Bohol) در فیلیپین یك سازه زمین شناسی كاملاً غیرمعمولی به نام تپه های شكلات وجود دارد  این پدیده منطقه ای به وسعت 50 كیلومتر مربع است كه پوشیده از 1268 تپه مخروطی شكل هم اندازه می‌باشد . در مورد دلیل وجود این پدیده فرضیه های زیادی وجود دارد از جمله این فرضیه ها می‌توان به تغییر شكل ساده سنگهای آهكی، وقوع آتشفشان در زیر اقیانوس و بالا آمدن سطح دریا اشاره كرد اما نظریه ای كه اخیرا  مطرح شده این است كه یك آتشفشان فعال قدیمی‌به خود نابود سازی پرداخته و سنگهای بزرگی از آن بیرون افتاده است  و سپس با سنگهای آهكی پوشیده شده است و بعدها از بستر اقیانوس بیرون آمده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com